دوره گرامر

دانلود کتاب 1000Phrasal Verbs in Context

کتاب 1000 Phrasal Verbs In Context یکی از منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی است که مناسب زبان آموزان سطوح متوسط تا پیشرفته می باشد. در این کتاب شما 1000 فعل دو کلمه ای یا همان phrasal verbs را در موقعیت های گوناگون می آموزید و می توانید آنها را در مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ خود (خصوصاً برای آزمون آیلتس) استفاده نمایید. افعال دو کلمه ای نقش بسیار مهم و موثری در مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ دارند. در این کتاب از بازی ها و تمرین های متنوع و گوناگونی استفاده شده که موجب می شود شما درک بهتری از افعال پیدا کنید. طراحی این منبع هم به گونه ای است که هم به صورت خود آموز و هم به صورت گروهی و کلاسی با کمک مدرس قابل مطالعه و یادگیری می باشد.
همه داوطلبان آزمون های بین المللی مانند آیلتس یا کسانی که در تلاش هستند مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ خود را تقویت کنند نیاز دارند که بر فعل های دو کلمه ای مختلف مسلط باشند و اطلاعات جامعی را در این زمینه کسب نمایند. این کتاب، منبعی کامل و جامع در این زمینه می باشد که تمامی سنین می توانند از نکات درج شده در آن بهره ببرند. در این منبع 48 بخش مختلف وجود دارد که به ترتیب حروف الفبا انگلیسی قرار گرفته اند و پس از اتمام هر بخش، سوالات تستی و تمرین هایی متنوع برای شما در نظر گرفته شده اند. همچنین ، بیش از جملات نمونه متنوع و متعددی در کتاب قرار دارند که به شما در یادگیری سریع تر کمک می کنند. بازی ها و سرگرمی های دیگر موجود در کتاب نیز موجب افزایش علاقه زبان آموزان به یادگیری فعل ها می شوند.
در پایان کتاب1000 Phrasal Verbs In Context فهرستی از فعل های دو کلمه ای موجود در کتاب را مشاهده می کنید. در بخش پاسخ نامه نیز شما می توانید جواب همه تمرین های موجود در کتاب را مشاهده نمایید.

 

 

 

دانلود فایل PDF کتاب 1000Phrasal Verbs in Context (حجم: 3 مگابایت)

 

 

مطالب مرتبط:

دانلود کتاب Essential Idioms in English

دانلود کتاب English Phrasal Verbs in Use

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *